صبح یکشنبه مورخ ١۴٠٣/۶/١١ نشستی با حضور سردار بهزادنیا به همراه آقای دکتر قربانی در دفتر ریاست کانون بازنشستگان آجا برگزار گردید.
در ابتدا ریاست کانون، امیر سرتیپ محبی راد ضمن خیر‌مقدم از اقدامات و فعالیت‌های سازمان بازنشستگی ن م برای ارتقاء منزلت و معیشت بازنشستگان آجا تشکر و قدردانی نمودند و به مواردی که نیاز به همکاری و هم‌اندیشی در خصوص چگونگی خدمت‌رسانی به بازنشستگان گرامی می‌باشد، اشاره کردند و در ادامه بمنظور همگرایی و همراهی رؤسای ساتای استان‌ها با کانون‌های مراکز استانی مواردی را مورد تأکید قرار دادند .
سپس امیر قائم مقام کانون، امیر معاون هماهنگ کننده، امیر رئیس کانون استان تهران و رئیس بازرسی کانون به همکاری تنگاتنگ دوجانبه در جهت خدمت‌رسانی بهتر به عزیزان بازنشسته، مستمری بگیر و وظیفه بگیر در حوزه‌های مختلف از جمله تکریم، منزلت، توانمند سازی و بهبود معیشت، تأکید نمودند.
آنگاه سردار بهزادنیا ضمن استقبال از موارد مطرح شده، اظهار داشتند: با فعال نمودن شورای هماهنگی استان‌ها در نظر است جلساتی با حضور معاونت‌های خدمات رفاهی کانون‌ها و رؤسای ادارات کل استان‌ها برگزار شده و نسبت به مسائل مورد نظر در جهت حفظ کرامت، منزلت، ارتقا سطح معیشت و رفع نیازمندی های ضروری بازنشستگان گام‌های مؤثری برداشته شود.